onsdag 28 november 2007

Tro, hopp och kärlek

Snart kommer Heltne och Joelh hit och kollar Champions League med mig. Det blir fint. Igår försökte jag fixa så att vem som helst kan kommentera på denna blogg. Det resulterade i att det över huvud taget inte går att kommentera. Det ska vi försöka fixa ikväll. Håll ut.

Gårdagens match mellan Lyon och Barcelona var en trevlig tillställning. Kom fram till att jag är väldigt svag för Juninho. Tror att det mest beror på att han ser så tuff ut. Som en riktig kniv-fighter från Borlänge ser han ut.

En kille jag känner kläckte ur sig en riktig klassiker härom dagen när vi snackade fotboll (jag vill poängtera att han är troende muslim och har två bedårande barn):

-Det viktigaste i livet är fotboll. Sedan kommer Gud. Sedan allt det andra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta är Ribban, men jag låtsas vara anonym för att på ett pedagogiskt sätt visa att alla kan kommentera inläggen nu för tiden. Jag är ju faktiskt utbildad pedagog.

Anonym sa...

Världens bästa blogg!!! Och då ska ni veta att jag läser bloggar säkert 17 procent av min arbetstid. Men ni skriver för lite! Och alldeles för lite om Dire Straits. Mer Mark tack.