tisdag 26 augusti 2008

Café

Igår när jag och en god vän väntade på pizza bläddrade jag i sommarens nummer av tidningen Café för att få tiden att gå. Att Café inte är min kopp te visste jag redan, men efter gårdagen kan jag bättre artikulera varför. På följande tre punkter skiljer jag mig från Caféläsaren:

1. Jag tycker inte att Christian Wilhelmsson är ett missförstått geni.
2. Jag tycker inte att det är tufft att Christian Wilhelmsson ska lansera en egen kollektion smycken.
3. Jag tycker inte att det är tufft att Christian Wilhelmsson spontanköpt en motorcykel.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men det är bra att Christian och Oksana flyttar till Saudiarabien. Där kan de säkert vara föredömen för unga vilsna muslimer som inte vet vad det innebär att vara queer.

joelh sa...

kommentaren om wilhelmsson som geni maste ha forfattats innan beskedet om flytten till saudiland.

Ribban sa...

Det är jag inte säker på! Att sikta in sig på oljemiljoner
tror jag faller caféläsaren på läppen.