tisdag 4 mars 2008

Milan – Arsenal

– Piro är fan snyggast i världen.
– Nej, då är Maldini snyggare.
– Men han är typ Hollywoodsnygg. Han skulle kunna göra nutida Ben Hur-roller
– Nej, du blandar ihop vad Hollywood vill och vad de gör.
– Pirlo är hur som helst Borlängesnygg.
– Borlängesnygg, vad är det? Mjällby, är han Borlängesnygg?
– Mjällby? Inte ens Mjällbys fru tycker att Mjällby är snygg.
– Men nämn någon annan som är Borlängesnygg?
– Magnus Jäverling.
– Jag förstår. Men Kaka är snygg, det säger min flickvän.
– Hon har fel, Kaka är ful.
– Nej, han är inte ful, min flickvän har sjukt bra koll. Han är snygg! Och så är han queer.
– Han är ful som en ful version av Karate Kid.
– Kaka är queer!
– Queer hur då?
– Han är pingstvän och älskar Jesus, det är sjukt queer.
– Det är sant. Adebayor har skaffat ny frisyr, det var fan på tiden.
– Vad hade han för frisyr förut då?
– Alicia Keys-frisyr.
– Just ja.
– Varje gång jag ser Flamini ser jag honom på scen med ljusgrön pikélacoste, Ray-Banglasögon och en vit Strata spelandes jävligt smart New York-pop.
– Vad har han för pose då?
– Har man solglasögon behöver man ingen pose.
– Det är sant.
– Pato, Messi, Källström. Medlemmar i Döda poeters sällskap.
– Adebajor, Seedorf och Ruud Gullit. Medlemmar i Svarta Pantern.
– Det var fan rasistiskt sagt.
– Hleb är sjukt lik Willem Dafoe, en gammal Willem Dafoe.
– Konstig grej det där att se ut som någon annan när den personen är gammal, fast man själv ser ung ut.
– Ja.
– Sagna ser ut som ett lotteri.
– Ja.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag fick just ett kvitto på en bokbeställning. Det kunde varit om Kaka.

"Description: A nice copy. Gently used. All pages and cover clear except for mark inside front cover. Binding solid and tight. No creases."