fredag 12 oktober 2007

Denne Mourinho

Jag och Heltne vill att Mourinho ska bli Sveriges nya förbundskapten. Killen behöver nytt jobb, vi behöver vinna VM. Det är lustigt att jämföra Mourinho med Lagerbäck. Lite som att jämföra en Rolls Roys med en Saab 90. Även om Saaben är pålitlig blir ju valet inte särskilt svårt. Om man säger.

I dagens Aftonblad hittar jag en skojig notis om Mourinhos privatliv. När han ledde Porto trodde tydligen spelarna att hans älskarinna var hans fru. En vän till älskarinnan säger att Mourinho var en väldigt sexuell man som gillade att älska till Sting-skivor. Även fast man inte blir förvånad är detta naturligtvis en fantastisk nyhet!

Jag lämnar er med följande uppenbara fråga; vilken musik älskar Lagerbäck till?

6 kommentarer:

Heltne sa...

Dire Straits, Brothers in Armsplattan. Och nån gång ibland till liveversionen av Bruce Springsteens The River.

Heltne sa...

För övrigt håller jag med om att Lagerbäck är en Saab 90. Röd. Att Mourinho är en Rolls Royce är jag inte lika säker på. Han är snarare en stadsjeep. Svart, krom, läder.

Ribban sa...

Jag ångrar mig. Mourinho är en Lexus. Stor, flojdig, djupblå.

Heltne sa...

Jag har kollat upp vad han kör. Han kör en spansk elbil. Känns ändå logiskt.

Heltne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hannes sa...

tillbaka till frågan. självklart brothers in arms. sen kanske nåt av de lugnare spåren på Totta "duetterna" kan ge upphov till älskog.